نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا دیبالا با یوونتوس تمدید نکرد ؟

چرا دیبالا با یوونتوس تمدید نکرد ؟

پائولو دیبالا در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد، در اینجا خلاصه ای از اتفاقات این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

 

ستاره آرژانتینی پس از 7 سال حضور در این باشگاه، در پایان فصل به دوران حضور خود در تورین پایان خواهد داد. مذاکرات بین اطرافیان او و یوونتوس صبح امروز با تصمیم به جدایی در تابستان به پایان رسید.

 

آندره آ آنیلی در دفتر مرکزی باشگاه دیده شد اما در جلسه با مدیر برنامه های دیبالا شرکت نکرد.

 

یوونتوس پس از دستیابی به توافق بر سر 10 میلیون یورو در سال در پایان سال 2021، پیشنهاد قرارداد برای مهاجم خود را پس گرفت. مائوریتزیو آریوابنه فاش کرد که این باشگاه در جلسه امروز پیشنهادی برای مهاجم آرژانتینی ارائه نداده است.

 

دیبالا هنوز می تواند تا پایان فصل با پیراهن یووه بازی کند اما در چند هفته آینده به دنبال باشگاه جدیدی خواهد بود. اینتر جزو تیم‌های علاقه‌مند است و طبق گزارش‌ها، قرار ملاقاتی با نماینده این بازیکن در نظر گرفته است.

 

آنها تنها باشگاهی نیستند که تاتنهام، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز مشتاق این رقابت هستند. دیبالا از زمان انتقال 40 میلیون یورویی خود از پالرمو در سال 2015، 113 گل در 283 بازی در یوونتوس به ثمر رسانده است.

 

مدیاست نوشت:

 

مدیران یوونتوس مشکلی با تمدید قرارداد دیبالا نداشتند ولی رقم پیشنهادی آنها فقط 6 میلیون یورو بود و این موضوع باعث ناراحتی دیبالا شد. یوونتوس 6 میلیون یورو به عنوان دستمزد و 4 میلیون یورو به عنوان بونوس در قرارداد جدید دیبالا گنجانده بود که آن 4 میلیون یورو بسته به میزان بازی ها و تعداد گل ها و... بود.

 

آریوابنه:

 

ما در مورد این تصمیم (خروج دیبالا) خیلی فکر کرده ایم، اما می خواهم بر یک چیز تأکید کنم؛ مدیریت یوونتوس علیه یوونتوس تصمیم نمی گیرد، بلکه همه ی تصمیمات برای رشد یوونتوس است.

 

مصدومیت دلیل تمدید نشدن با دیبالا است؟

 

هیچکس در ارزش فنی دیبالا شک ندارد، اما ملاحظات دیگری مانند مدت قرارداد و ماهیت اقتصادی آن وجود دارد و بر همین اساس این تصمیم گرفته شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: